Tack Patrik Sjöberg

Du har hjälpt mig att öka antalet  läsare på min blogg med flera 100%.  Dagarna du kommenterade min blogg var det närmare 1000 personer som var intresserad av vad jag skrivit. Kul ! Intressant att du tydligen också följer min blogg. Du påstår att jag i 1 år förföljt dig. Jovisst jag kommenterade dina motiv för ca. 1 år sedan. Men sedan dess har jag inte ägnat många tankar på dig Patrik. Såå viktig är du inte.

 

Men det där med att jag körde rattfull för nära 35 år sedan är ju gamla nyheter. Jag säger precis som tidigare  när du avslöjat denna "nyhet", att det är något som jag inte är stolt över.  Men du ljuger om att det var mitt i stan när det var på en trafiktom motorväg mitt i natten. Bilen stannade på mitträcket och inte på en trottoar som du också ljuger om. Du ljuger också eller är omedveten om att jag inte har ungdomsgrupper sedan år tillbaka. Patrik, du kan väl i alla fall försöka hålla dig till sanningen.

Men det är ju din vanliga taktik mot de som vågar ifrågasätter dig och dina motiv. Det gör man naturligtvis inte ostraffat.

Vad är du rädd för? Hela sanningen.... Eller är det ett sätt att vårda ditt varumärke?

Hemma igen efter en vecka på paradisön Åland. 

 


Kommentarer
Postat av: Roland Ladestam

Har läst turgångarna om bilkörning mm. Patrik som sägs vara sveriges bästa friidrottare bör inte ens fundera att kommentera eller sprida skit över idrottare. Tyvärr är det nog så som kejsarna när de blir gamla och bortglömda måste börja kriga på nytt. Idrottare håll fanan högt
Gammal och aktiv idrottare

Idrottsutvecklare Aspero Roland Ladestam

2012-07-25 @ 18:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0