Blondinhistoria

En blondin blir stoppad av en polisman för att ha kört för fort. 
Polisen: Få se ditt körkort. 
Blondinen: Jag har inget. Det togs ifrån mig för några månader sedan när jag kört full för tredje gången. 
Polisen: Få se ditt bil bevis då. 
Blondinen: Jag tror jag såg det när jag stoppade in pistolen i handfacket! 
Polisen: Har du en pistol i handfacket? 
Blondinen: Ja såklart! Den lade jag ditt efter jag hade skjutit ägarn till bilen och slängt liket i bagaget. 

Efter denna upplysning kallar polisen på förstärkning. Polisenchefen anländer till platsen och denna konversation äger rum: 

Polischefen: Visa mig ditt körkort. 
Blondinen tar upp sitt giltiga körkort och visar det. 
Polischefen: Visa mig ditt bil bevis. 
Blondinen visar sitt bil bevis. 
Polischefen: Jag måste få kolla i handfacket för min kollega säger att det finns en pistol där. 
Blondinen: Visst jag har inget att dölja. 
Polischefen kollar i handfacket och mycket riktigt finns det ingen pistol där. 
Polischefen: Men jag måste också kolla i bagaget efter ett lik, som min kollega sa fanns där. 
Polisechefen öppnar bagaget och där finns inget lik. 
Polischefen: Nu fattar jag ingenting min kollega sa att det fanns en pistol o ett lika men inte något körkort. Ljuger han om allt det där? 
Blondinen: Jag slår vad om att han sa att jag hade kört för fort också!


Kommentarer
Postat av: Carina Söderman

Ha,ha underskatta igen.Inte ens en blondin.

2011-10-06 @ 23:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0