ZLATAN är BÄST

 

Zlatan e bäst o nu kommer Paris SG att bli bäst - så enkelt är det mina "vänner"... Det är ju BEVISAT tidigare med vinst i alla tidigare klubbar han varit med i (utan i år då Milan "bara" blev 2:a). Vet och förstår att många är avensjuka. ZLATAN är kanske inte den absolut bästa spelaren i världen (men djävligt nära) men laget han spelar i lyfter sig mycket pga. av hans självförtroende och karisma. Eller har jag fel.... 

 

”Ledsen” alla halvblinda Zlatanhatare men vill bara påminna om att jag skrev detta innan Franska ligan startade på svar till er som hånade och utryckte sitt hat över Zlatan på olika sätt… Och jag fortsatte med….

 

Bara för han heter ZLATAN behöver han väl inte göra världens vackraste mål VARJE gång för att vara bra. Gör din idol det? Bara för att ni har andra idoler behöver ni väl inte tycka att ZLATAN är urkass? Jag beundrar och tycker att många andra lag och spelare också är fantastiskt bra.

Det är fanatiska människor som ni som inte kan se annat än er egen idol, er egen religion, er egen politik, er egen ras, etc., som den enda rätta sanningen, som gör att världen ser ut som den gör idag. Är det kanske för att ZLATAN har fel religion (ateist?), fel uppväxt, fel inställning, för självsäker, inte alltid svarar journalisterna som dom vill, att han nästan alltid skrattar o är glad, kommer från fel ursprungsland, etc. som ni hatar honom. Fan vet jag. 

Kan väl ärligt säga att jag inte redan kan säga att PSG vinner Franska ligan men det ser ju onekligen bra ut.
 
Tidigare tyckte jag att ZLATAN inte var någon riktigt notoriskt bra målgörare men nu har han ta mig fan blivit det också.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0