Nytt avslitt i mitt "bloggande".

En gång i tiden trodde och ville jag förändra världen och var mycket aktiv på denna blogg.
Men tiden kommer i kapp en. Nu har jag blivit pensionär och har funderat på att helt lågga ner denna blogg. 
 
Men så kom jag på en annan ide. 
 
Vill ha något ställe där jag samlar på bra artikla jag läser i olika sammanhang. Och att jag kan gå tillbaka och påminnas om dessa artiklar. Många artiklar från ETC kommer säkert att hamna här. 
 
Lite då och då kommer jag säkert att skriva lite personliga inlägg. 
 
Den som lever får se hur det blir;)  Som nybliven pensionär vet man ju inte riktigt år från år hur länge man får vara med och leka;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0