Bara fegisar kommenterar anonymt

Jag har skrivit 68 artiklar och fått en del kommentarer. Har aldrig stoppa någon enda kommentar. Har dock lust att stoppa den anonyma kommentaren på senaste inlägget men gör inte det. Först beroende på att den är kritisk till mitt blogginlägg och jag vill inte bli anklagad för att stoppa kritiska åsikter.

 

 

MEN tycker det är otroligt fegt att inte göra kommentar med sitt namn. Förstår överhuvud taget inte varför man inte vill stå för sina åsikter speciellt i detta sammanhang. Det var väl inget kontroversiellt på något sätt som den anonyme skriver. Det är ju ca 50 % av Svenska folkets åsikt han företräder. Men varför då inte kunna använda sitt eget namn. OTROLIGT FEGT enligt min åsikt.

Vad kan det bero på? Är personen rädd att stöta sig med mig? Tror "han" inte jag klarar kritiken eller blir arg på honom. Då känner han inte mig. Många av mina absolut bästa vänner har helt motsatta politiska åsikter som jag men vi älskar varandra ändå. Så skall det vara.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0