Tro på dig själv

Jag kanske inte är någons allra första val, men jag är ett utmärkt val.
Jag kanske inte är rik men jag är i alla fall värdefull.
Jag låtsas inte vara någon jag inte är, eftersom jag är bra på att vara mig själv.
Jag kanske inte är stolt över allt jag gjort, men jag är stolt över vem jag är idag.
Jag kan inte vara perfekt, men det behöver man inte heller alltid vara.
Ta mig som jag är, eller titta åt ett annat håll när jag går min väg.
Jag är faktiskt stolt över att vara den jag är.

Inte lätt att komma på något vettig att skriva om varje dag. 
Därför får det bli en liten annorlunda tanke i dag.

Dessutom åker jag och min fru till min kära son Daniel som bor i
Uppsala över helgen så ni får klara er utan mina tankar i några dagar.

Ha en grymt trevlig helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0