Fredag - Rolig historia

Fredag och snart dags för en förhoppningsvis lugn och trevlig helg. Min kloka hustru säger att det inte passar sig med några tunga tankar inför helgen. Och då får man väl ta lärdom av det och istället försöka liva upp stämningen med en rolig historia.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Hemligheten bakom ett långt liv………..
Hemligheten om hur man får ett långt liv……



En läkare uppmärksammade på sin morgonpromenad denna gamla dam, 
du ser avbildad här ovan, som satt utanför sitt hus och rökte en cigarr.


Han gick fram till henne och sa: ”Jag kan inte undgå att lägga märke till
hur lycklig du ser ut. Vad är din hemlighet?”


”Jag röker tio cigarrer om dan”, sa hon. ”Innan jag går till sängs röker 
jag en stor skön joint.

Dessutom dricker jag varje vecka en hel flaska Jack Daniels och äter bara skräpmat.
Till helgen häller jag i mig piller, har sex och utövar ingen sport.”
”Det är ju helt otroligt! Hur gammal är du?”
”Fyrtio”, svarade hon.

---------------------------------------------------------------------

Ha en trevlig helg och välkommen att läsa mina tankar nästa vecka igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0